۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور

 

 

cv

شرح وظایف مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی 


۱-هدايت، هماهنگی، اجراء و نظارت بر تدوين و بازنگری برنامه های آموزشی با تاكيد بر پاسخگو بودن آنها به نيازهای سلامت جامعه تحت پوشش دانشگاه در محدوده اختيارات دانشگاه، مطابق با ضوابط شورای عالی برنامه ريزی

۲-سازماندهی، برنامه ريزی، اجراء و نظارت بر ارتقای توانمندی های اعضای هیأت علمی در زمينه های مختلف آموزش علوم پزشكی

۳-هدايت و نظارت بر اجرای روش های نوين آموزشی و ارزشيابی برای توسعه و ارتقای كيفيت آموزش دانشگاه

۴-سازماندهی، اجراء و نظارت بر ارزشيابی اعضای هيات علمی و فرايندهای ياددهی– يادگيری

۵-هدايت و نظارت بر فرايندهای ارزشيابی فراگيران و تحليل نتايج آزمون ها با هدف ارتقای كيفی آزمون ها

۶-هدايت و نظارت بر برنامه های آموزشی مراكز مهارت های بالينی دانشگاه

۷-سازماندهی و نظارت بر فرايند های شناسايی، جذب و بهره وری استعدادهای درخشان

۸-هدايت، تصويب، تامين بودجه و نظارت بر اجرای طرح های پژوهش در آموزش

۹-هدايت و نظارت بر برنامه های آموزش از راه دور و الكترونيكی دانشگاه

۱۰-هدايت، هماهنگی، تسهيل، نظارت و ارزيابی فعاليت های دانش پژوهی بر اساس آئين نامه مربوطه

۱۱-نظارت بر عملكرد و هماهنگ نمودن فعاليت های دفاتر توسعه آموزش تابعه

۱۲-ارائه مشاوره در خصوص مسائل آموزشی دانشگاه به مراجع ذيربط

۱۳-ارائه مشاوره در طراحی و ارزشيابی برنامه های آموزش مداوم دانشگاه

۱۴شركت درجلسات، شوراها و كميته ها بر اساس ضوابط و مقررات