۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور
تاریخ ایجاد : ۱۴۰۱ چهارشنبه ۲۸ دي   آخرین بروزرسانی : ۱۴۰۱ چهارشنبه ۲۸ دي    تعداد بازدید : 134

انتخاب مدیرEDC به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه

 همزمان با هفته پژوهش، ازپژوهشگران نمونه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در بخش اساتید،کارکنان ودانشجویان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، دکتر علی اصغر خیرخواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در آیین گرامیداشت هفته پژوهش در این دانشگاه ضمن تبریک روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: مقام معظم رهبری به درستی بیان فرمودند که «دو دهه است که رستاخیز علمی در کشور آغاز شده» امروز با توانمندی جوانان این مرز و بوم شتاب رشد علمی در ایران چند ین برابر متوسط رشد علمی دنیا است که این نوید بخش روزهای پر امید برای ایران اسلامی در فتح قله های علمی در دنیا است.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از نخبگان و سرمایه گذاری در حوزه تحقیق و پژوهش در واقع سرمایه گذاری بلندمدت و سودآوری است كه هیچگاه مانند سرمایه های طبیعی، تمامی ندارد و می تواند نسل های آینده كشورها را نیز از رفاه و ثروت بهره مند سازد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت هم در ادامه این نشست به تشریح عملکرد یکساله زیرمجموعه این معاونت اشاره کرد و ضمن تبریک هفته پژوهش، اظهار داشت: آمار تولید علم در پایگاه اطلاعاتی  ISI از 2 مقاله در سال 2011 به 71 مقاله در نیمه سال 2021 رسیده، همچنین این آمار در پایگاه Scopus  از سه مقاله در سال 2011 به 112 مقاله در در نیمه سال  2022 رسیده است.

دکترهدیه عسکرپور تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 28 طرح در شورای پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تصویب شده که این آمار تا پایان سال جاری افزایش پیدا می کند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از حمایت طرح های پژوهشی خبر داد و افزود: در راستای فعالیت های تحقیقاتی چند طرح با دانشگاه و نهاد های خارج از دانشگاه منعقد شد.

پژوهشگران برتر به ترتیب نفرات:

جناب آقای دکتر محسن کربلایی زاده

جناب آقای دکتر علیرضا یوسفی

جناب آقای دکتر سلمان دانشی

جناب آقای دکتر محمدعلی حسن زاده

نظر شما :
captcha